torsdag 9 februari 2012

dagen*

morgonen började på Mandeltårtan med denna guldklimpen
och hennes kompisar;)

och fortsatte med massa bus med denna guldklimpen!!!

;P

vi har busat och sjungt och tramsat i massor;)

dessvärre hade de inte gått så super på dagis
hon var en surikart redan innan jag lämnade henne
och hon hade vart lessen och lätt till gråt och kliat sig i ögat typ hela dan på dagis
de var rädda för ögoninflammation
jag vet inte-det går ju det på massa håll
men i morse när hon var så lessen slog hon upp snutte i ögat så hon blev ännu lessnare och det blev liksom lite mindre så det kan ju ha vart det som har stört henne hela dan;(
återstå och se imån!
ikväll har det vart mycket bättre i vart fall så det lutar ju åt snutteattack mer;)

2 kommentarer:

milla sa...

ja det tilde hade va nog inte ögoninflamation för det va bara det lilla o i dag ha jag inte märkt nåt..
hälsa mitt lilla gos <3

Unknown sa...

nä men det var ett annat barn på brums avd som var hemma med ögoninflammation tyvärr;( men jag tror fortfarande på snutteattacken i morse haha;P borde sagt det på dagis på morgonen men trodde inte direkt att det skulle bli så mycket av det-herre gud de e ju en filt vvi pratar om!! ;)