måndag 6 februari 2012

sotarn*


bra jobbat, brumis!!
hon öste precis ett glas mineralvatten över min laptop-
vilken tur att den var öppen så det verkligen kunde rinna in i alla hål..

morgonen har liksom gått i den andan
jag vaknade av kvittrande fåglar alldeles otroligt utvilade och inte alls som zombie och kände verkligen att idag-då e de min dag;P
matade ungen,rättade till my tofsen och drog på mig den sexiga svarta onepiecen 
och tittade ut genom fönstert där det precis stannat en svart bil mystiskt nära vårt hus
just de!! sotarn!!
det hade vi ju inte allllls glömt!!
vi var ju uppe i ottan och plockade fram stege och städade den öppna spisen som vi använder så jättemycket..

ringde på dörren
utanför står en ung snygg kille
viiilken tur liksom-att jag valde BÅDE lilla mytofs och onepiece just idag
han var väldigt hjälpsam och trevlig
 och medans han letade efter en stege för att ta sig upp på vårt tak
plockade jag inte alls undan alla de två miljoner saker som stod framför brasan som vi använder såå ofta..

eftersom vi använder den så ofta så var det såå mycket och sota me..
det trillade ner tre korn som han fångade med dammsugan-
vad bra!det var ju inte det vi sa när vi ringde de om den här sotningen

morgonens höjdpunkt var i varje fall definitivt när vi kom på att han känner min lillebror
eller känner-de är kompisar och jag har hört hans namn typ tvåtusen gånger
vilken tur liksom!
vem som helst hade ju liksom hoppats att det var en random kille från typ sölvesborg som man aldrig mer behövde råka på- men inte jag såklart
vilken tur som sagt...



2 kommentarer:

Cissi sa...

Härligt! ;) Vi har alla varit där och jag fick mig ett stort leende på läpparna iaf, och det är jag tacksam för när jag sitter här med trist hemtenta! ;)

Unknown sa...

skönt att det kom nått gott ur det;)) och hoppas de gick bra med tentan=)