söndag 5 februari 2012

trött och sliten*

åhh nu har jag sådär massa bilder 
som jag vill visa igen
men inte ork o tid och gå igenom de just nu så ni få vänta lite;)

jag är måttligt seg idag:P
inte bara för att jag trotsade min kräkiseftersläng och pallrade mig ut på fest
och inte bara för att jag faktiskt under kvällens gång pimplade i mig lite alkoholhaltigt
utan nog allra mest för att det alkoholhaltiga var blandat med red bull..

jag brukar ju alltid blanda med red bull
och det brukar vara såå skönt och komma hem och lägga sig och sova
men icke igår..
en hel natt har jag legat och trott att mitt hjärta ska hoppa ur bröstkorgen
för guud vad det har dunkat-typ som om jag sprungit maraton
en heel natt med
(undra hur många år mindre jag lever nu när jag slösat så kopiöst på mina hjärtslag;P )

Inga kommentarer: