torsdag 9 februari 2012

morgon&shopping*

good moorning!
den hade varit ännu goodare om det inte hade snöat så förbannat;(
så drygt och borsta av bilen för och köra de jätte mååånga meterna ner till dagis haha
för tänk om jag skulle gå-då kanske jag hade gått ner ett kilo eller två hemska tanke;)

troor det blir Mandeltårtan idag med tanterna
läänge sen jag träffade de nu eftersom jag gått i skolan så det ska bli kul
även om jag är rätt trött-gick och la mig sent och brum vaknade tidigt
och var typ vrålgnällig;(
lycklig som tusan blev hon på dagis i vart fall-hon bara studsade in och vinkade lite nonchalant hejdå till mig;)

så från det ena till det andra
det blev inte så mycket shopping igår

underbar gul tröja från H&M
jag älskar gult!!
köpte matchande strumpbyxor på åhlens också så hon kan ha den till en av de miljoner kjolarna hon har och aldrig använder;P

och en mimmi tröja
jag är ju iofs inget fan av mimmi eller disney kläder överhuvudtaget
men min donna älskar ju typ alla de figurerna och hon vrålade: Miiiiimmi!! när hon såg denna
så det ska nog bli bra;)
också från H&M

2 kommentarer:

Elina sa...

Åh, den gula tröjan var ju super läcker :-)

SV: Ibland eller oftast får tofsen sitta kvar utan problem, men ibland är hon där och drar. :P

Matilda sa...

Imorgon avslutas tävlingen om 8 Suits of Sweden på min blogg så var med och delta här -> http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment innan det är försent :)

Allt du behöver göra är att gilla Suit of Sweden på Facebook och skriva i deras logg vilken färg du föredrar och att du är med och tävlar hos http://missbuttercup.blogg.se/ :) Svårare än så är det inte! Är du redan med och tävlar på någon annans blogg? Tävla igen! :)