torsdag 23 februari 2012

vår kväll*

om igår då…
jaa jag tänker suga på den karamellen lääänge;)
jag visste bara att vi skulle äta nånstans
och han lurade mig massa gånger på vägen:
svängde nästan av till karlskrona, nästan vid willys,nästan vid thaien, nästan vid ferali
för att sen säga att han inte kunde hålla sig längre:
-vi ska till hasslö till Lisas sjökrog!
jaha…hmm..lite sur för att han avslöjat sig och lite fundersam om de serverar annat än fisk där för det äter jag ju inte..
vädret var verkligen inte på vår sida haha
det är lite som vanligt;)
(när brum föddes var det ju storm, så varför inte snöstorm nu)
trafikolycka strax efter hasslökrysset-
-vilken tur att vi ska svänga här säger jag övertygad
-ahh säger daniel och svänger inte haha
in till karlskrona och nu börjar jag ana att vi ska till 2 rum & kök!!
han kör massa konstigt i karlskrona innan vi parkerar vid posten;)
2 rum&kök it is!!!
coolt-jag har aldrig vart där innan och jag har aldrig ätit fondue
måste vara världens smartaste affärs ide-
låta gästerna laga sin egen mat för en dyr peng
I loved it!!
lite speciellare lite mysigare lite roligare;)
fast jag gillade inte och sätta på rått kött på spett;P
jag gillar överhuvudtaget inte och ta i rått kött;P
såå mysigt var det
och när vi skulle gå därifrån hade det slutat snöa och var alldeles stilla och vackert
och jag tjatade om hur vackert det är i Karlskrona och hur tyst det var och hur vackra alla husen är med snö på
och där och då gick han ner på knä och frågade!!
Och jag blev såååå glad!!
och eftersom inget nånsin är normalt med oss så fick han först inte upp asken på några minuter och när han skulle sätta ringen på fingert var den typ två storlekar för stor hahah
men det fixar vi idag=D
han hade tagit en ring av mig som jag har på långfingret och som tom är lite stor där haha
lille hjärtat!!
jag är så rysligt lycklig just nu :D

Inga kommentarer: