tisdag 7 februari 2012

dagis&stor tjej*

moorning!!
haha nä jag har inte sovit tills nu, bara nästan;P
brum började på sina 5 timmar på dagis idag igen
skönt för henne-hon har inte vart där sen i måndags men hon pratar om det jämt
om sina kompisar och sina fröknar=)
hon gillar verkligen och komma iväg och leka lite-
det bli ju inte lika mycket barnlekande hemma annars nu när alla jobbar eller pluggar
så det är bra..även om jag ofta hade velat ha henne hemma så jag kunde snufsa på henne typ jämt;)

idag har hon dessutom växt över natten;O
hon har blivit såå lång haha;)
och den första tröjan jag skulle sätta på henne var för kort i armarna och den andra för liten i halsen:O
vad händer- kan det var för att hon blir 21 månad idag kanske:S

det finns många användningsområden för de där boxarna;)

1 kommentar:

Jennie sa...

Hej!

Nu har jag två tävlingar på gång i min blogg.

Ena gäller ett Sheer Cover kit från Super Glandin: http://jenniemariajohansson.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-super-glandin.html
Och den andra gäller en av tre varor från SmartaSaker: http://jenniemariajohansson.se/2012/february/utkast-feb-6-2012.html

Jag hoppas att du vill vara med och tävla.

Kram,
Jennie