söndag 1 november 2009

Halloween!!

Halloween spenderades först med frukost hos mams
lite mysmorgon bara hon och jag
och sen somnade jag och sov hela jäkla dagen
innan jag fick il-fixa mig för att åka in till Karlskrona
min LillKajsa hade lite fest och jag antog att det sulle bli lite lugnare
än den andra festen som jag också ville till så jag valde denna
ville ju egentligen klä ut mig lite så jag började liksminka mig
och klä på mig min outfit men i sista sekunden ringde jag Emi
och insåg att jag inte orkade leva upp till det där..
så på med trasiga jeans och en tröja och iväg=)
hos Kajsa var typ ingen utklädd från början
de hade bara lite masker och hattar men sen kom det faktiskt cowboys oxå;)


fick ju se Emis lägenhet också en runda innan vi gick till Kajsas
såå otroligt fint hade hon det=)
och så fick jag hälsa på hennes man hihi
han har jag ju inte träffat på innan;)
och så fick jag käka lite McDonalds:)



orkade inte så länge eftersom jag inte drack nått så lite efter elva bestämde vi oss för att bege oss hemåt jag,Emi och Sandra=)
skönt och vara hemma i säng i tid
fast nästa år ska jag jäkla på maskeradfest
och är det ingen då ska jag fan fixa en själv
för jag vill klä ut mig juh=)))




Inga kommentarer: