söndag 15 november 2009

lördagskväll i stan=)

igår tog "Brownie" sitt nya hår

och piffade till sig lite hastigt

och drog till sin favorit Saara för some party party

massa brudar var där vilket alltid är trevligt=)

Mia,Carro,Ella & underbara Jonna=)
my lovely Saara och The BFFs;)
--
sen vid elva drog vi ner till Jekyll
vi ville ju titta på Jack Daw men det var fullt;(
kö och tjafs och tyvärr väldigt otrevlig Jekyll personal
hur ska vi kunna veta att det är fullt om ingen har sagt det utan bara låter alla stå i kö och vänta och hur ska vi kunna veta att det inte är ok att stå vid dörren pga utrymningsvägar
jag var ju dessutom nykter så att skylla på fylla vore osmart;P
well well
vi drog till Natti istället
jag tänkte inte gå in egentligen
men det kändes som att det var för tidigt och bara gå hem
och jag har ju vart danssugen såå länge
och nu hade jag ju chansen
lite folk,stort dansgolv och gympadojjor
LYCKA!!!
--
stannade tills ett förvånansvärt nog
men det var så kul och jag fick träffa min underbara Bella och bästaste Ante
och massa dans=D
--
och guu va trött jag var när jag körde hem=)
Natti nyktert var inte fullt så illa som jag trodde
med underbara kompisar och vita gympadojjor;)
<3<3<3










2 kommentarer:

Emma sa...

oj vilken kväll ;) sjäv satt jag hemma i soffan o kollade på film ;p varning på det? ;) haha! va skoj för er, o maj är ju en mysig månad :) hoppas allt går bra nu! ska bli spännande att följa bloggen :) Kram

Linda sa...

Haha nä, att dansa nykter på natti kan faktiskt va helt okej! =) Fast ja gjorde de bara en gång.. =P