söndag 15 november 2009

offentligt erkännande



well..jag antar att det är dags för ett offentligt erkännande

folk förstår ju ändå vad som är på gång såå;)

eller jag och Daniel väntar ett litet underverk
vi få dock väntat ett litet tag eftersom vi bara är i v.13 än så länge;)

det var väl kanske lite otippat just nu men vi är sjukt glada

och längtar som tusan efter att få se och lära känna den lilla krabaten i magen

som redan orsakat "mamma" en hel del illamående;P

var dock faktiskt magsjuk på riktigt när jag skrev det haha
hemskt uppå allt det här

men de snälla doktorerna på Bm och på läkarstationen
gav min tabletter mot bebisillamåendet så nu mår jag mycket bättre

är väl mest väldigt svullen
och det är jag ju i normala fall från och till också
men en liten magbild är ju liksom obligatoriskt;)
haha<3


(japp Millis och Jessi,nu e de ok o lägga ut den där bilden o de där grattiset på bloggen thhihi)




8 kommentarer:

elin sa...

Grattis! ja man förstod det på bloggen!!! va roligt,,du har det allra bäsat i världen framför dig!!kramiz

Cissi sa...

Oj vad roligt!!

Grattis Emma!

/J-hus Cissi

Jessika sa...

Ääääntligen e de iingen hemlis längre !! Gode tiiid !! haha Love you både dej o magen !! <3

jennifer sa...

Ja va bra! Ja en bild vore kanon ;P eftersom vi byter ut pärlor ´då & då, så har ingen aning om alla vi haft & vad vi har kvar sedan innan. haha ;) PUSSSSSSSSS !

Unknown sa...

Grattis igen! Liten kula har du allt fått redan :-)

milla sa...

är super glad för er skull..o som sagt aningens, aningens avundsjuk=)=) Längtar tillsknoddisen kommer ut så moster få hälsa på den..o äntligen ha ni sagt de..ha vart såå nära att avslöja för hur många som helst..
love u bitch=)

emmy sa...

Grattis i massor!!=) De visste inte jag! Lycka till me allt=)

Anonym sa...

Grattis....=) kramar Helle