fredag 20 november 2009

ledig torsdag=)

igår var jag ledig hela dagen
och ledig i Emmis liv innebär
att fära runt som ett skållat troll
och hinna med allt och alla=)
rastlösa Emma kan aldrig bara vara hemma;P
---
jag började dagen med lite sen fika
hos min underbara Milla och bästaste mosterbarn
som dock inte riktigt var på humör
förmodligen tänder som spökar

hade bara min skräp mobil kamera
för givetvis dog kameran
annars hade ni fått se att mitt lilla hjärta
minnsann kan gå och allting=)
även om hon e lite mesig och hellre slänger sig på golvet;)
världens sötaste<3
---
sen åkte jag till Fia och Elvira och Olivia=)
det var sååå länge sen så det var såå mysigt med lite skvaller
och att få träffa kidsen=)
såå himla fina båda två=)



massa hår har hon lilla hjärtat=)
--

sen var det middag hos familjen och mys med Kiten=)

Inga kommentarer: