onsdag 18 november 2009

onsdagen..

imorse var ett helvete och komma upp;(
ville bara dö
mådde piss och inte blev det bättre
av att jag lyckades svälja halva cosidyl gurglet
god frukost..NOT!
---
somnade nästan på personalmötet
inte för att mina kolleger är tråkiga (tvärtom)
men det var massa prat om säkerhet och det liksom bara vaggade in mig i dvala;P
fick leva på sockerkickar
Ilona hade gjort lussebullar
och det är de bästa kakorna som någonsin funnits=D
---
sen har jag kommit hem vid två
och sovit sovit sovit
--

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej men min mamma o dom & han är som hund!!
hahaha hur jäkla go som helst & kommer och hoppar upp till en & slickar på en & lägger sig vid nacken & gosar!! han är så sjuuukt mysig! innan tyckte jag kaniner var ett värdelöst husdjur, men om man han kaninen & släpper ut den & sådär så blir den verkligen som ens familjemedlem!! :):)