måndag 16 november 2009

houselooking!


igår var ju vi och kikade på hus
det glömde jag ju säga hur det gick
det såg såå lovande ut på bilderna
så jag packade in papsen i bilen
och Daniel packade med sig brossan
och så möttes vi på plats
utanpå såg det fortfarande ok ut
men inne OMG
pusslat och lappat och med hål och trångt
och elkablar dragna längs med väggarna
och mögel och världens minsta toa under trappan
pappa sa att om Daniel så mycket som ens tänkte tanken på
att vi var intresserade skulle han ringa och få honomtvångsomhändertagen
till psyket på direkten
såå det blev flopp;(
på kvällen tvingade jag familjen att köra till McDonalds
för jag ville ha hamburgare mer än något annat
Daniel drog på hockey och det vet vi ju alla hur det gick ;P
tips om bra hus är väldigt välkomna
för jag vill flytta NUUU!!!

1 kommentar:

elin sa...

förstår att ni vill ah hus, det e helt underbart..vart letar ni för någonstanns? runt ronneby eller?