måndag 16 november 2009

lååångt inlägg om tänder o sånt

jahopp så va det måndag igen..
i fredags var jag ju hos doktorn för min jäkla käke
deet gick ju inge vidare
120 jäkla spänn för att doktorn skulle lysa med en ficklampa på mig
och trycka lite runt ögonen
det kunde jag ju bett Daniel göra liksom;P
han hänvisade mig till tandläkaren
men med min otroliga tur så var det ju fredag och inte öppet förrens idag
--
idag känner jag bara att fredag den 13 kan slänga sig i väggen
måndag den 16 e way worse;P
upp klockan 8 och ringa tandisen
(efter NOLL sömn pga smärta och illamående)
i sängen en halvtimme
upp och ringa jobbet och säga att jag kommer en stund bara
somnar om lagom till jag ska gå upp
ner till jobbet i stress stress stress
jobba två timmar
innan jag fick vandra tebax till blasius och tandisen..
låg med hårda jäkla pappersbitar tryckta mot det onda i kinden
och hundra saker i käften och en borr
och kände bara att jag borde bli inskriven på psyket som frivillgt ringt hit..
och tadaaa..inflammation i muskeln!!
visdomstanden som skavt ett stor hål upp i muskeln
så det blivit bakteri i och inflammation och svullnat upp
nä ja känner inte alls att det ALLTID ÄR NÅTT NYTT
klena jäkla kroppfan rent ut sagt
gravid med till råga på allt
alvedon är ju faan en piss i Nilen liksom
vänta ut det lite och om det inte är borta på torsdag är det pencillin som gäller
har blivit värsta pillertrillaren för fan;P
--
japp..så ringde Vero Moda och pratade in på telefonsvararen under tiden
tjänsten hade så klart gått till någon annan
surprize surprize!!
nästa år blir för jäkla fattigt;(
--
tebax te jobbet och jobba två timmar till
och sen åter back to blasius
ingen kan ju anklaga mig för att inte ha rört på mig under dan i vart fall
barnmorskan hade vart stolt haha;PP
--
imorgon blir det Ullared
Lycka lycka lycka!!
mams,faster och Flisan=)
hoppas hoppas på inga köer nu för jag orkar fan inte med det
men det är ju tisdag och ingen lön
och inget barnbidrag riktigt än
oddsen är för mig så sätt men som sagt
med min tur;PP
--

Inga kommentarer: