torsdag 19 november 2009

torsdag morgon..

moorning..
lr nästan eftermiddag
är ledig idag och tanken var fikadejt med Fia och flickorna
och sen Millis och underbara Tilde
fast nu får jag inte tag i Fia
så funderar på om jag skulle dra till mosterbarn och Millis direkt istället..
--
mår inge vídare idag..
försöker låta bli och äta illamående tabletterna
för jag har så få kvar och är super rädd att det blir krångel och få nya
om det behövs..
--
och vad jag HATAR frukost;(
äckligt och jobbigt
faan vad jag önskar att jag slapp det..
--

3 kommentarer:

Cissi sa...

Hej Emma!
Vet du om att det finns tabletter man kan få på recept för sitt illamående? Jag fick dte med Amanda.... Används även mot ångest läste jag. Kan ju vara bra ibland ;)

Sen finns det ju "åksjukeband" på apoteket! O mörgåsrån med smör åt jag ofta med, man ska små äta när man är illamående.....

Kram Cissi

Sandra sa...

E ingen fara att få nya lergigan comp utskrivna, jag fick när jag behövde! Men tänk på att läkare finns bara på barnmorskemottagningen på onsdag. Så e endast då man kan få utskrivna!
Kram

Unknown sa...

ahh de e de som e så dumt-och lyckas haffa honom då;P