måndag 8 mars 2010

Alice i underlandet!!

Alice i underlandet

igår var mams och jag och tittade på Tim Burtons Alice film

som de som känner mig vet är jag ett stooort Tim Burton fan

och har tjatat om den här filmen sen jag först upptäckte att den skulle komma

så igår var det dags

och jaaa..den var helt okej
fast Alice storyn är en aning lam efter alla år
och jag hade nog hoppas på att den hade vart lite mörkare
eller tom MYCKET mörkare
och det märks inte riktigt att de är en Burton film
så man måste nog se den med andra ögon
och inte förvänta sig att den ska vara som hans övriga filmer

jag ÄLSKAR färgerna och miljöerna och det övernaturliga

och blir så där härligt sago inspirerad av den

och den kommer absolut att inhandlas till filmsamlingen=)

och Johnny Depp
INGEN får mitt hjärta att slå så hårt som han
och INGEN har större talang och få mig att rysa av begåvning som han
han kan verkligen göra ALLT
den ultimata gudagåvan
tom som galen hattmakare;)
I LOVE HIM!!!!!!
se den och njuuuut;)

Inga kommentarer: