torsdag 4 mars 2010

"tonåringen"

idag känner jag mig verkligen som en tonåring
har vart på Maxi och handlat
och det syntes verkligen att jag inte är en "tonåring" som direkt lagar mat
i korgen fanns:
* micro färdigportion
*färdig gjorda plättar bara att värma
*jordgubbs sylt i squezze flaska
*chokladmousse med crisp
*de nya Ballerinakexen med kladdkakesmak
*mjölk
*färdigblandad nyponsoppa
*Olws chipshjärtan
*en färdig pizza i familysize
*en liten färdigpizza
*en micro pirog
*ett vitt rostbröd
Fyy tusan vilket dåligt samvete jag får
fast till mitt försvar var det mesta av detta inhandlandet faktiskt till lillebror också;)
gubben i kassan brevid bara glodde på mig som om jag inte var klok
där jag stod och slängde ner varorna i påsen och arg stirrade tebax
han hade SÄKERT en fru som lagade mat till honom;P
min "tonårs look " bekräftades ute i fördisken när jag skulle köpa snus
hon visste minsann inte ens vad jag handlat innan
men jag fick definitivt inte köpa snus förrens jag visat leg haha
iofs osminkad men halvt hög gravid fick jag leta fram körkortet
tjaaa de var ju bara 7 år sen jag fyllde 18;P
väl hemma drog "tonåringen" dit så in i helvete på isen
med matkassar och allt..suck..

Inga kommentarer: