måndag 1 mars 2010

idag

idag har vi vart och gått besiktning på den där lägenheten vi ska ha
vi hade kollat ut vad vi ville ha för tapet i sovrummet och färg i köket
men det var så mycket annat som inte var bra så det blir omtapetsering i alla rum utom ett
det är ju bra men de betyder att vi måste bestämma ännu mer tapeter ju
och jag som tyckte att det var svårt nog med två rum;P
ska ner till målaren imorgon och göra det för sen måste han börja;O
***
sen har jag jobbat och det gick bra
är bara så sjuukt trött idag utan anledning
såå dumt;P

och nu ikväll har jag först fördrivit tiden på Maxi
och gått igenom deras bokrea tre gånger för och vara säker på att jag inte missat nått och handlat diverse onödiga saker
för att sen leta fram den husliga delen av emma
som vanligtvis gömmer sig lååångt låångt inne nånstans
och ställa mig och göra och steka biffar alá mormor;)
de blir dock ALDRIG så goda men de får duga;)

saltade dock sönder de stuvade makaronerna jag hade till

men det skyller jag helt och hållet på Daniel eftersom det måste vara han som har gömt saltet

så de så!!

2 kommentarer:

Jessika sa...

Ja e såå imponerad av dina husliga skills hjärtat !! ;)) Ja vill smaka emmabiffar nån gång ju.... <3

Unknown sa...

hahaha jaa daniel gillade de men å andra sidan tycker han att allt (läs de tre saker) jag gjort är FAANTASTISKT haha;)