tisdag 9 mars 2010

Börjes=)

jaaa..då började dagen med ett personalmöte
och lite så på jobbet
sen fortsatte den med att jag började packa ner saker i påsar här hemma
och slutligen blev klockan halv två och jag pallrade mig bort till Lina så att vi kunde vänta in Josse och dra till Tingsryd=))

Me looove Börjes;)
kollade in i leksaksaffären
gjorde av med lite pengar i stora butiken
och fortsatte in i hästaffären

jag var vrålhungrig och tänkte att det kan ju inte ta så lång tid för Lina att välja ut ett par ridskor och en jacka liksom men tjii fick jag haha

det var dock år och dar sen jag skrattade tills mascaran rann och jag såg nån fastna i ett par för trånga skor;)

efter låååång tid fick jag äntligen käk och då hade jag så ont i magen att jag knappt kunde resa mig upp från den lilla pallen jag letat upp i butiken och släpat bort i skohörnan för att jag inte orkade stå upp längre helt enkelt;)

fördrev dock tiden lite med min nya hästkompis som hade rosa öronmuffar och limegröna benvärmare;)

nää han ser inte ALLS rädd ut i mitt sällskap liksom;)

jättemysig dag som dessutom avslutades med att Daniel var och tittade i lägenheten och de var klara med målandet och tapetserandet så vi kan flytta in snart=D

Inga kommentarer: