fredag 5 mars 2010

hmm

de var rena semestern och gå till jobbet idag
att ta hand om Kiten är fan som och ta hand om en treåring
på jobbet fick jag äntligen pilla med mina barnvaror och leka lite på baby avdelningen
jag saknar det som tusan..¨
skulle jag få bestämma alldeles själv vad jag skulle göra i livet
och det skulle funkat galant-
hade jag velat ha en bebis affär:)
imån är det trettioårs fest som gäller
det ska bli jätte kul
har längtat som tusan efter en fest
synd bara att jag jobbar och inte hinner vila emellan;P
men jag få väl låna jonas och millas säng om det skulle bli för illa;)
förresten ser det ut på Facebook som att Sandriss har fått sin lilla flickbebis
äntligen=)
Massa grattis i så fall=D
duktigt tråkigt här idag men det finns inte så mycket och orda om;)
sleep tight:D

Inga kommentarer: