måndag 1 mars 2010

mardrömmar


just nu drömmer jag mycket mardrömmar
det är oroar mig inte
vad som däremot oroar mig är anledningen till att det är just en mardröm-
normala människor vaknar kallsvettiga av att de drömt om död och mord och vampyrer och spöken och blod och andra läskigheter
de känner sig rädda och otrygga och ledsna
normala människor drömmer om sina värsta rädslor som oroar dem
vad som oroar mig är att när JAG vaknar kallsvettig och otrygg och lessen
har jag drömt att alla mina kläder brunnit upp!!
exempelvis häromnatten;
drömmer att jag är ute och kör i min bil
och som de flesta vet har jag halva bilen full med saker som inte ska vara där tex kläder och skor
och så händer nått så att jag kör av vägen och in i en skog och det går inte och bromsa och jag krockar slutligen flera mil uti denna mörka skog
och så börjar det krypa konstiga monster utanför
och så plötsligt börjar bilen brinna
och här kan man ju förslagsvis känna att jag blir så rädd för monstrerna att jag vaknar,ev för att brinna inne i bilen eller att bilen bli förstörd men ICKE JAG!!!
jag börja samla ihop mina kläder i panik gråtandes
tills det bli så sorgligt att jag vaknar på riktigt
kallsvettig och lessen och otrygg
onormal-absolut
skadad-utan tvekan
riktigt jäkla bort!!

Inga kommentarer: