tisdag 9 mars 2010

mars nu och då...

jag i mars 09-jag i mars 10

jaaa.. då har jag börjat morgonen med att titta på gamla kort från förra året
och blivit deprimerad


först och främst är jag deprimerad för att i mars förra året hade jag minsann ruskigt mycket mindre kläder på mig(inte ens skinnjackan utan bara en tröja:O ) och solen sken och kvällarna var mycket varmare och det var verkligen ingen snö.

men främst bli jag deprimerad av att se den ena efter den andra av snygga kläder,bruna ben,blonda hår och smalare midja
you name it!

bara det att jag vaknade klockan 6 och satte mig och tittade på bilderna
borde vara något slags straff på
det hade då ALDRIG hänt i Mars förra året;P
vem hade trott att de e samma brud liksom;P

2 kommentarer:

Jessika sa...

Ja tycker du e lika fin vilket mars de än e.. ;))

Unknown sa...

de e ba för att du e den sötaste Jessikan i världen;)