lördag 17 september 2011

attjoo*

attjo attjo prosit*
har nyst fem gånger sen jag öppnade upp ett nytt inlägg här
och brum två gånger haha
förkylda familjen;P

tidig kväll=tidig morgon
trodde dock jag skulle få lite sovmorgon
det är ju trots allt min tur
men daniel var så oengagerad att brum bara sprang in och drog i mitt täcke och kastade saker på mig så det blev till att gå upp-
imorgon går jag fan ner i källarn alltså;P

brum e såå söt
just nu står hon och sjunger "akta DIG" hela tiden och kittla sig själv på magen
hon har en Lilla snigel bok som vi läser/sjunger jämt och hon håller för fullt på och lära sig låten
ibland hör man henne gå och nynna "akta akta akta"

hon har sån koll på vad som är vems också
bara nu på morgonen har hon hittat daniels mobil i sovrummet och gått och lämnat den till honom och nu alldeles nyss hittade hon hans glas på bordet och gick in och gav det till honom i sängen
jag får abolut inte ta det för de är ju pappas;)
vems skor som är vems och vilka som är likadana har hon oxå stenkoll
hon tar mina skor-alltid likadana-och jagar mig med dem och mumlar mammas mammas mammas
när hon vill att vi ska gå ut;)
vad stor hon har blivit:S

för ett år sen idag låg hon i babygymmet och krängde;)

krängandet har ju inte övergått;P
och hon är precis lika söt!!!

Inga kommentarer: