onsdag 7 september 2011

shopoholic*

jahopp
då var shopoholicemma framme igen
idag har mams och jag vart i karlshamn utan brum
och guu vilket spartips hon är-
när hon är med hinner jag inte handla nått
och nu utan henne
hann jag handla en jäkla massa
har ni inte vart på Mairos outlet i Hoby så borde ni åka dit
jag har hört att det är billigt
men shiiiiit va billigt det var
ovanstående prylar för 64 spänn
2 kuddfodral och en haklapp
hade lätt gått på hundralappar i Mairo butiken
tyger,rullgardiner,påslakanset osv osv fanns det
dock lite pojkigt denna gången så jag hoppas på nästa;)

mamman fick oxå nått
otippat att det var randigt va;)
brum fick inte mindre än 3 reatröjor
hm och otippat nog Lindex-
de hade mycket mer än vad vi i Rby har;(
jäklars*
rock och blommor;)
50 spänn på hm

50 spänn på Lindex
 I LOVE IT!!
min favvo för dagen
dock inte mamma/mormors haha

och 75 spänn Lindex
hon har en likadan i svart och multifärgad som jag älskar

cubus var rena fällan
kerstin lurade på mig superrrea saker
två pyjamasar för 19 spänn stycket

och 9 kronor styck för mössorna
kunde inte låta bli och ta två liksom


karlssons blev det ju med
lite småplock
och saker inför dagis-
märkpenna och plastbox till ombytena
spännande haha;)

Inga kommentarer: