lördag 17 september 2011

kalas&växjöbesök*

försökte få daniel och ta en fin bild på mig och brum innan vi skulle på kalas idag-
det gick lika bra som det brukar när han håller i en kamera
inte bra alls alltså
inget ont menat men alla är verkligen inte ämnade att ta bilder;)
jaa jag har fått klippa och dona i bilderna för och få oss någorlunda i mitten;)

vi har vart på kalas hos robin&frida
(daniels bror och hans sambo)
det gick sisådär-mitt huvud höll på och ta dö på mig;(
och när de inte gjorde de hll brum på och ta dö på mig;P
hon vaknade ju innan sju idag och sov bara en liten stund på morgonen vid nio och sen no more;(
somnade på vägen hem i bilen så hon och jag powernapade i 1 och en halv timme efter kalaset innan vi fick fin besök från växjö!!

underbara majs&magnus!!!
åhhhh va ja älskar er;)
och saknar er jämt-
flytta hem för guds skull;P

brum höll låda till elva innan hon gick och la sig=)
hon hade helkul med farbror magnus;))

Inga kommentarer: