onsdag 14 september 2011

Finalen*

NU ÄR DET ÄNTLIGEN DAGS!!!
det är finaldags i Erikas goodiebag tävling=)

Hon har gjort ett jätte jobb och nu har hon knåpat ihop ett gäng goodiebags som man kan vara med och tävla om-
jag har valt nummer 2 som min absoluta favorit:

1. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr
 2. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr
 3. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr
4. All in One bag. Sponsor: Willvin. Värde 595 kr
5. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr
6. Presentkort 100 kr. Sponsor: Fiaz. Värde 100 kr
7. Geisha Puffy Top. Sponsor: Me&I. Värde 180 kr
8. Värmeljus 6pack. Sponsor: Goddesign.Värde 35 kr
9. Valfritt kalaspaket (tallrikar, muggar och servetter). Sponsor: Barnkalaset. Värde 99 kr
10. Valfri Sparkbyxa. Sponsor: KramBarnkläder. Värde 255 kr
11. 15 mintes face mask. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr
12. Kläm och kännleksak. Sponsor: EkoLeko. Värde 199 kr
13. Tvål. Grönt Te. Sponsor: Goddesign. Värde 35 kr
14. Svart Te. Sommardröm. Sponsor: Tefrossa. Värde 33 kr
15. Vårtvål. Sponsor: Gunry. Värde 20 kr
16. Valfri Silverängel. Sponsor: Silverbiten. Värde 395 kr
17. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr
18. Din bästa kokbok på nätet, gratis uppgradering "Complete" tillgång till hela portalen samt två
digitala kokböcker för nerladdning. Sponsor: GodareMat  Värde: 180 kr
19. Tingeling Linne. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 99 kr
20. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr
21. Haklapp. Sponsor: Miamakaron. Värde 65 kr

Total Summa: 3259 kr
Vinnaren står för portot: 85 kr

  
Varför jag vill vinna:
Vem vill inte vinna en sån bag??
Jag kämpade som en gnu med kommentarerna för att vinna de där Kram byxorna från KramBarnkläder som är min nummer ett vinst i bagen men lyckades inte och när jag såg att jag fått en andra chans tänkte jag minsann ta den!!!
Att det är kanon mycket hudprodukter från  Stockholmsgruppen är inte heller fel. Jag får ju så dålig hud nu på vintern och skulle verkligen vara i behov av riktigt bra saker=)
Varför jag valt just denna bagen:

en liten hint om vad ofelia hade valt om vi vann just denna bagen

och vad mamman hade blivit extra glad över;)

Jag vill vinna den främst pga KramBarnkläder sparkbyxor och hudprodukterna från  Stockholmsgruppen
och alla de andra sakerna ser jag som en enormt lyxig bonus som jag blir minst lika glad över=D
ofelia skulle hoppa högt om hon fick ha ett Mannykalas (eller "hoppa mammi" som hon hade sagt) nästa gång;) jag hade hoppat högt av finare hy i vinter;)


Om ni oxå vill ha chansen och vinna en sån här underbar bag så måste ni kolla in på Erikas blogg och tävla ju!!!!


Inga kommentarer: