torsdag 8 september 2011

lindex vill ha*

Lindex favoriter:
Lindex Shop Online - Body
såå fin
såg den live idag och den är mycket finare på riktigt!!

Lindex Shop Online - Sparkbyxa
om brum vore lite lite mindre hade dessa lr understående byxor lätt fått följa med hem!!

Lindex Shop Online - Sparkbyxa

Lindex Shop Online - Overall
och denna!!
är den inte de underbaraste nånsin
med understående vantar förståssss

Lindex Shop Online - Vantar

Lindex Shop Online - Pyjamas

Lindex Shop Online - Kjol
denna vill jag verkligen ha

Lindex Shop Online - Kjol
julkjol!!

Lindex Shop Online - Snickarbyxa
opraktiskt min fiint

Lindex Shop Online - T-shirt
ljuvlig!!

Lindex Shop Online - Velourbyxa
dessa höll jag i sist jag var på lindex och de e såå fina ju

Lindex Shop Online - Pyjamas
pj

Lindex Shop Online - Strumpbyxa
dessa bara måste jag ha
de var slut på mitt lindex tyvärr så jag får väl beställa de
sååå fina=)

Lindex Shop Online - Strumpbyxa
dessa är ju med fina=)))
till kjolen exempelvis!!

allt hittat på Lindex

1 kommentar:

Elin sa...

Jag älskar lindex barnkläder och stod helt seriöst och funderade på om jag inte skulle köpa den leopardmönstrade overallen häromdagen bara för att ha hemma i framtiden till eventuella syskon haha.. Men den var ju såå fin! Tack snälla för din fina kommentar, superkul att höra att du gillar bloggen och blir inspirerad! Ha en bra kväll! kram Elin