tisdag 13 september 2011

våran dag med dagis & bus*

idag åkte brum till dagis och lämnades som hon ska och
det gick jättebra-hon tyckte det var lite konstigt när jag gick men sen hade hon inte brytt sig det minsta
kalasgla blev hon när jag kom;)
hon bara kastade sina leksaker och vrålade "mamma" och kastade sig i min famn och skulle visa alla att det var hennes mamma och pekade på mig och höll på;)
såååå söt;)

medans hon var på dagis hängde jag med kallingemammorna hos sassa och skvallrade om män och deras problem haha;)
minstingarna var med såklart;)

sen hämtade jag ju brum och så hade vi lite mys
mamma kom förbi en runda och sen var vi rastlösa och ville till lekparken så vi ringde de där moilanens och bokade en parkdejt

jag och brum hann ner först
och lagom till det började regna

ringde och varnade millis men hon hade redan kört
och vi trodde inte de skulle bli så mycket mer än dugg..

...vi hade fel;P
det började ösa så fort hon slog upp bildörren
så det var bara och knata hem och sätta på kaffe
jag var dygnsur såklart;P

stoltast i världen;)


klätterapa*


lagom till vi kom hem och satte oss blev det strålande sol ute
just our luck:P

Inga kommentarer: