torsdag 1 september 2011

strunt*

hallå ja!!
tidiga mornar nu för tiden;P
brum sover dock och hon som ska till dagis om trekvart..
well well..de bli välling och kläder och sen går vi;)
ingen aning vad vi ska hitta på idag..skulle behöva in till kna men de e inge kul själv;P
vi få väl se-daniel slutar ju vid 2=))

brum var förresten så söt igår vid läggningen
hon drack sin välling och sen sa hon nanna och tog mig i handen och gick in i sitt rum
hon blev tom lessen när jag inte la henne i sängen fort nog utan bäddade till först haha
så skrattade hon när jag la ner henne och kikade över kanten när jag sa gonatt och gick ut
det är liksom för bra för att vara sant
jag bara väntar på bakslaget;P
hon har ju vart på problem och lägga sen hon föddes och så en dag bara vände de:O
goa unge!!
vi få väl se hur länge de varar;)

Inga kommentarer: