lördag 10 september 2011

barnkalas*

nostalgittripp i johannishus idag
här var ju vår lekpark
nu e de skatepark bla
och här där jag står blev jag överkörd av en moped när jag var 8 år och fick sy hela hakan och i huvudet och fick hjärnskakning
( nu vet ni varför jag e som jag e;))

det är så mycket mer igenväxt nu;O

vi besökte lekplatsen där mormor och morfar bodde
den såg inte likadan ut men gugorna var kvar sen jag var liten;P

alltid med en smörgås;)


kalas hos filippa som fyllde 3 och gabriel som fyllde 1

födelsedagsbarnen

gabriel!!

fika

tildebus*

fiskedamm
där man får strumpor;)


brum fiskade med;) 
men hon tuggade bara på godiset och spottade ut det haha
hon brukar ju aldrig äta de så hon tyckte nog de var konstigt

fiskemästarn själv;)


jonas hade både godis i bakfickan och bröstfikan haha

och katten fick ungar lagom till vi kom
5 stycken
och det är än så länge  bara två som har ett hem så intresserade får gärna höra av sig!!!
sååå söta;))

Inga kommentarer: