fredag 16 september 2011

helt ärligt*

om jag fick vara sådär helt otroligt härligt öppen som jag ibland önskar att jag fick vara skulle kvällens inlägg se ut något så här:

ikväll trodde nog min man att han skulle få "träna lite på och göra barn"
eller hur den där tvbonden nu uttryckte det
men tjii fick han

brum gick och la sig tidigt och kvällen var vår
OM jag inte ätit mexicana baguette med jalapenos till lunch och en stor sallad med massa rödlök och lökringar till middag..
varenda kotte vet vad de gör med min mage;P
två koppar kaffe senare är det inte och leka med

inte för att mina kläder direkt skriker:
-kom och ta mig!!

jag har rosa byxor med apor på i storlek L och en grön för liten tröja med en stooor fläck okänd mat mellan brösten-
jag säger okänd eftersom den redan satt där när jag klädde på mig, men märkte det inte förrens senare när jag sprang förbi en spegel och var för lat för och byta
jag skyller det såklart på att daniel gnäller över att jag tvättar mina kläder för ofta
kanske förvillades han av mina turkosa spetstrosor och min "bombshell"bh som förstora brösten två storlekar
just nu förstorar den dessutom fläcken av okänt ursprung två storlekar..

nä, kvällen har spenderats med ömse yatzy spel ömse toalettbesök
toalettbesök med "Biancas överraskningsfest" som enda lektyr..
det är ju behändigt-
eftersom jag kan texten utantill behöver jag ju inte ens bläddra
och det är liksom inte längre nån överraskning vad som döljer sig under de glittriga luckorna..

vet ni förresten att sallad kan se lika fin ut fastän den har passerat en människokropp?
inte jag heller-
men nu vet jag;P

Inga kommentarer: