måndag 9 augusti 2010

besvärliga män o tokiga ungar*

godmorgon fast det borde vara god eftermiddag;)
vi sover lite längre ibland ba;P
såklart inte enda tills nu men vi älskar och ligga och busa och skratta i sängen halva morgonen och bara ladda batterierna inför vad som komma skall:P
idag har jag lovat ofelia en hemmadag utan färande
vi få se om vi kör på det eller om vi gör nån liten sak
jag är ju trött men det hindrar inte min konstanta rastlöshet;(
igår kväll fick daniel träna lite på att vara ensam hemma med ofelia
jag ska ju ut och äta på terassen på onsdag med mina lindexbrudar
och han ska vara hemma med det lilla livet
det gick inte så bra igår
INTE så bra alls;P

jag var borta i två timmar och hon skrek tydligen konstant förutom tio minuters powernap:( hysteriskt med inte bara vanligt uppmärksamhetsskrik;( han var ändå förvånansvärt lugn när jag klev innanför dörren men det hade nog med chocken att göra;P

han slängde över henne till mig och hon tystnade typ direkt..kippade efter andan en lång stund och var lite småhes..tokiga unge..

såå nu är han totalt skräckslagen inför onsdag-det enda som tröstar honom är att han har mat då och ge henne-det i sin tur oroar mig för det betyder att så fort hon piper kommer han mata henne och sen kommer hon bli hungrig direkt igen och jag kommer få komma hem;(

besvärliga män och tokiga ungar*

Inga kommentarer: