onsdag 4 augusti 2010

min sessa*

trots alla det där jobbiga stunderna
kan jag inte motstå att tycka att just min bebis är den mest charmigaste bebisen i världen när hon ligger vid bröstet och tittar upp och skrattar högt och jollrar
eller på morgonen när man vaknar av smaskande och jollrande och skrattande
nu har hon dessutom upptäckt sig själv i spegeln
hon är duktigt intresserad och förstummad och skrattar och busar med bebisen i spegeln;)
undra vem hon kan ha fått det ifrån;P

och nu ikväll har hon legat en lång lång stund i sin egen säng och tittat på mig när jag läst två sagor och till slut fått hitta på en egen om prinsessan brumlan och prins joppe eftersom de andra tar slut så jäkla fort
hon tyckte sin mamma var en rolig sagoberättare för hon skrattade hela tiden;)

ljuvligaste ungen i världen <3



Inga kommentarer: