lördag 21 augusti 2010

dop dukning*


igår var vi i lokalen och fixade me dukningen inför ofelias dop idag
´hade inte tänkt göra så mycket men vikning av servetter till dopklänningar och folders om ofelia har tagit nog så mycket tid;)

fanns inga rosa dukar heller nånstans så fick ta silver;(
och så var de liite liite för små egentligen;(

scrapbooking folderna-skulle ha 6 st-ett på varje bord men jag hade inte hunnit göra så många så det fick bli ett ryck i natt -

ett jäkla vikande har det vatt;)

lill strumpa tyckte att det var himla drygt så hon somnade sött i sin stol;)

2 kommentarer:

Zofia sa...

hej. kan du förklara för mig hur du viker dom där servetterna? tänkte göra dessa till min sons dop men hittar inte hur man gör dem någonstans :( mvh Zofia

Unknown sa...

hallå!!
ja du det var tre år sen sist så jag minns inte riktigt själv men jag postar en länk där man kan titta både på film och bildspel för att se hur! för och få en klänning viker man bara en servett under och sticker in!
hoppas du förstår och att det blir ett toppen dop=)
länken:
http://www.dopguiden.se/dopfest/