torsdag 19 augusti 2010

onsdagens bestyr*

måååste ju visa min äppelpaj från häromdan
bara för att jag är så himla stolt att jag beträtt kökets dörrar och tom satt på ugnen själv;)
igår var jag och brumis i hoby hos sandra och flickorna
jeanette och hennes gobitar var också där=)

haha ofelia är inte så ljudtålig tydligen och blev jätterädd för haylies glädjetjut;P
min lilla piplisa;)

haylie vill kramas med kameran*

såån sjuukt liten sessa
kan inte fatta att ofelia var så puttig oxå för två månader sen typ:S
de stora flickorna hängde på tuvas nya rum
såå kul och se-
det skiljer två månader på haylie och ofelia och sen skiljer det två månader på oflia och nova-
det händer så otroligt mycket såå fort!!
bara för att nova e såå söt på denna*

tuva passar småflickorna*

och såklart underbara favorit diva*

sen packade vi in oss i bilen efter frallor och kaffe och jätte roliga nyheter=D
och åkte till milliz och tilde
tilde hade fått nya kläder=)
ovanligt haha;)
tilde och ofelia busar i soffan*'
ljuvliga tilde*
milla lagade mat till mig-såå go e hon=)
me loove millis=D

Inga kommentarer: