lördag 14 augusti 2010

sailet*

idag packade familjen roos/nordström in sig i bilen
och drog till Karlskrona och sailet=)

jag hade förväntningar på att hitta en massa onödigt krims krams och slänga pengarna på,besöka H&M för brumz räkning och övertala daniel och äta subway
daniel hittade pilot brillor
han har fått för sig att han passar i de
resten av familjen bara ler och nickar;P
och jag hittade jeans,kofta,2 bodys och hårsaker till brumz för sammalagt 200 spänn(som hittat tycker ekonomiska mamman;P )på H&M=)
men resten var ju inge vidare
sailet söööhg
bara mat-inget krams och inget krims och typ tio stånd med indianer,barbie dockor och lady gaga linnen;(
sailet=fiasko


och inga lottvinster varken med bollar eller choklad
jag frågade honom ändå innan om han hade gjort det där förut för det är ju typ omöjligt och slå ner nått
-klart! sa han stöddigt och i hans huvud malde det att nu skulle han minsann visa hur macho han är.
NO comments;P

anledningen till att brums blev tveksam på vägen hem var för att hennes mamma blev arg och besviken på både den dumma subwaypersonalen och pojkvännen
swpersonalen för att de hade gjort fel på baguetterna och dess innehåll
och pojkvännen för att han inte kan vara som alla andra och ta parmasanbröd
jag fick hans otäcka FULLKORNSbröd på MIN kyckling;(
way to nyttigt för mig liksom;P


Inga kommentarer: