onsdag 11 augusti 2010

ensamkväll med babes*

ikväll ska jag ut och äta med Lindexflickornas yngre halva=)
senast vi var ute alla var när jag och daniel träffades;)
vi ska till Terrassen och det ska bli helt sjukt kul men faan vad nervös jag blir;P
har ju aldrig vart utan brumz mer än två timmar och då satt jag och frågade vad klockan var hela tiden;P
speciellt eftersom hon håller på och ta livet av daniel varje gång han har henne;P
och jag som inte druckit en droppe på snart ett år ska för första gången ta ett glas vin eller två=)
har pumpat här för glatta livet;)
det ska bli intressant och roligt=)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Går säkert jätte bra.. Ha så kul!

Sandra sa...

Hoppas du har kul ikväll! O att Ofelia o Daniel överlever kvällen! ;)

Unknown sa...

tack så mycket=) men njaa så kul blev det inte och de överlvde knappt o jämt tyvärr=(((