torsdag 12 augusti 2010

terrassen*

vi var på Terrassen ikväll och det var massa med folk
och vi såg en igelkott

visst är den söt


och det var sååå livat=)
nää allvarligt-jag är inte full nu
jag tycker bara att det är så roligt att jag kan vara så extremt kass på att ta kort ibland;P
för alla utom det sista kortet är seriöst tagna kort under kvällen;P
vi var hos mig innan och drack nått glas vin och liite skumpa
det var faktiskt inte alls så gott som jag föreställt mig
men himlans trevligt
söta Lisette;)

sen gick vi till Terrassen vid lite över 8 tiden=)

och där käkade vi grillbuffe
och posade för glatta livet såklart;)
tyvärr hant jag bara sätta mig ner innan daniel ringde och skrek att ofelia inte åt
och att hon var helt hysterisk och saknade sin mamma osv
jag sa till honom att han fick härda ut lite till och ge det ett nytt försök eftersom jag VET att han kan mata henne med flaska och gjort det innan
men hur rolig blir kvällen efter det liksom...
jag ville mest bara hem så det var nog tur att jag inte kört dit utan var tvungen och vänta tills damerna skulle hem också eftersom man absolut inte vågar gå själv nu för tiden;(
de måste ju vänja sig vid varandra båda två,jag kan ju inte vara det enda som funkar...
fyy faan va jobbigt;(
och det var ju massa folk där och världens drag egentligen
fullsatt därframme och tom folk som stod upp i massor

vi satt lugnt och softade lite utanför;)
kom hem till en uppgiven karl och sovande barn son inte har ätit sen jag åkte..
hon vaknar väl när hon blir hungrig anta jag..
åhh vad mitt mammahjärta värker;(

Inga kommentarer: