tisdag 3 augusti 2010

tandläkaren och växjö*

dagen började med ett tandläkarbesök
det är en av mina värsta skräcker och jag sitter alltid som på nålar först i väntrummet och sen i stolen i väntan på domen efter röntgenbilderna
tackolov var det bättre än vanligt tom
renare och tandköttet var mindre blödigt och bara liite tandsten
jag studsade nästan hem=)
**
brumz var på mindre bra humör när jag kom hem som vanligt
men vi kände ändå att vi vågade slutföra våra planer på en tripp till Växjö
har man tur sover hon hela dagen i selen på min mage
och vi hade tur;)
hon blev hungrig i bilen på vägen upp så ett litet mat och kikaiMyllabutiken stopp på vägen=)

Lagerhause är den underbaraste affären jag vet så givetvis blev det shopping där=)

och H&M och Bik Bok och Åhlens=)

Majs kom också in till stan en runda men jag glömde ta nån bild på henne så det får bli imån när hon kommer hem till oss och myser=)


och trogna McDonalds såklart;)

McFeast chili var såå goo=)

brumz sov i selen hela tiden och bilen och blev inte arg förrens i hallabro typ;)
såå duktig liten snäcka;)

Inga kommentarer: