onsdag 11 april 2012

hallå jaa!!
morgon började med tantfika hos Sassa
lika trevligt som vanligt och jättegoda Lchf frallor som jag måste prova och baka=)
kalas bra och ha i frysen om inte annat;)

ska hämta loppan strax
vi ska gosa liite och sen ska jag träffa Lina och handla upp mina födelsedagspengar tänkte jag;)
föörsööka och handla till mig själv och inte till brum;)

hämtade cykeln brum ska få också idag
vi köpte nellies gamla=)
jättefin rosa med fjärilar!!
brum kommer bli såå glad, hon har tjatat sen hon såg tildes;)

älskar fortfarande mina födelsedags blommor!!

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Ja, nu kom ju inte de där avgifterna som någon överraskning idag för jag visste om dem redan när jag beställde - men faktum kvarstår ! Jag tycker det är jäkligt mycke extra pengar om man bara ska ha nån liten "skit grej"..
Dock beställde jag faktiskt till 2 av vännerna på "mitt konto" för att de ville ha varsitt plagg men inte kunde komma.
Vi som var här fick dock varsin beställningslapp och det nämndes inget frakt förrän vi frågade och faktura avgiften var en "surprise" ;)

Fröken M sa...

Ja, det gjorde mig sur, men nu blir det inga mer partyn för min del !! ;)
Lchf frallor låter spännande !!
Du måste berätta hur dom var sen, för nu började vi igår !
KRAM