tisdag 17 april 2012

min/vår dag*

blev inte så mycket bilder tagna i kna direkt
de bli likso inte det när man är där själv;)
fick det jag skulle uträttat i vart fall och brum kommer nog bli gla när hon fyller år=)
hennes presenter handlade jag dock i ronnebys leksaksaffär-
man måste ju stödja stan när det finns en så den får vara kvar=))
bättre pris på duplot där ändå;)

och på subway hamnade jag breve min själsfrände eller nått
han beställde nästan exakt samma sak som mig-med krångel och allt:O
så jäkla coolt var det hahaha
synd att jag e upptagen och att han var liite för gammal för mig annars hade vi vart en perfekt match haha;)

bebis mys i saxemara hos jimmy o jenny och lille sam sen
inga bilder där
det lilla livet sov hela tiden;)
såå snufsig!!

sen maxi
och sen hem och kasta in varorna och hem till mamma/momo  och hjälpa henne med nya mobilen haha


och bada brum såklart;)


finaste mormorn*

Inga kommentarer: