torsdag 19 april 2012

istället för picnik*

ja men just de!!
skulle ju tipsa om var jag numer redigerar mina bilder som är precis lika bra som picnik
i princip samma saker och effekter som picnik 
bortsett från kollage funktionen men den kommer står det=)
lyckan är total för jag var ruskigt rädd där ett tag haha;)
var faktiskt picnik själva som tipsade om det;)

min lilla marodör somnade för dryga timme sen
och jag skulle vilja stanna uppe och titta på BB
(ja, nu var det erkänt, jag följer det lagom slaviskt)
men jag orkar nog tyvärr inte;(
är så sjukt trött just nu-nått jäkla tröttstim som inte ger sig;(
känns som jag aldrig får sova fast jag gör ju det-varje natt och oftast hela..
det är så märkligt..järnbrist igen kanske;(
eller kostkrånglandet?!

imån är det fredag i vart fall
det är ju trevligt;)

1 kommentar:

Elina sa...

Vad skönt att du hittade en ersättare ;-)