lördag 21 april 2012

hey*

hallå jaa!!
seegt är det här idag;(
jag har sovit som en kratta-har nått slem i halsen som vägra ge sig och känns konstigt
och så snor- jag som vart bra jättelänge nu;(
det är ju inte så att jag inte överlever-jag är inte ens sjuk mest gnällig och daniel är och jobbar så jag kan inte gnälla på honom;)

vi ska ju ha kalas imån och här ska städas och bakas och donas så det finns absolut inte tid för gnäll;)

tänkte vi kanske skulle grilla ikväll med
och potatigratäng!!är vråålsugen på det;)
om vädret tillåter vill säga-det ser ju ut som det just nu och när vi vaknade var det strålande sol
men inte som förra året;(
förra året var det dessutom påsk idag
och varmt!!

1 kommentar:

Elina sa...

Usch då, hoppas du börjar må bättre :-) Kram

P.S. Jag svarar på ditt mail under dagen,nu ska jag passa på att vila med saga.