söndag 15 april 2012

morning talk*

igår var det party-mer om det sen när jag kollat om jag har en enda bild jag kan använda;)
kul som f**n var det i vart fall-jag var såå taggad!!

idag är det faktiskt också rätt ok-
jag är livrädd för kombinationen baksmälla/2 åring 
men jag är mest bara trött och brum är väldigt snäll för tillfället;)

vad vi ska hitta på idag då..
det återstår och se- Loppisen har vi redan missat och både mamman och svärmorn har vi våldgästat/haft som barnvakt och den där pappan är nog busy och riva hus;)
äta nått riktigt onyttigt och vara ute i de fina vädret lutar det åt;)

och just de, jag har gett upp den där Lchfn
med det inte sagt att jag inte kommer använda en del av de sakerna även nu
jag ska bland annat baka de där Lchf frallorna som lovat tills på torsdag när tanterna kommer hit-jag ska bara lokalisera mitt fiberhusk;)

Inga kommentarer: