onsdag 4 april 2012

ingen trädgårdstomte direkt*

finast brum
ska strax hämta henne på dagis så ska vi in till stan och mysa med annie och lily=)

försökte mig på och påta i trädgården innan 
redan vid handskpåtagningen gick det snett med grus under naglarna haha ILLA;)
skämtåsido, det gick inge vidare..jag grävde inte djupt nog och fick inte upp hela tulpanlöken och så vet jag egentligen inte riktigt vart jag ska placera allt jag ska flytta haha
imån kommer svärmor och hjälper till
jag får nog vara så lat och vänta helt enkelt;)

paps var här en runda och lämnade av kläder från kina
visar er sen;)
kanonfina!!
speciellt mina kappor=)))

1 kommentar:

Erika - Mamma Till Tino sa...

Nej så tråkigt att det finns på så få ställen. Och man ju inte direkt ta sitt pick och pack och lämna allt när barnen går på förskolan med mera. Och alla trivs för nuet. Men så det fanns på distans? För att har man tur så kanske man bara behöver spendera några dagar i månaden på skolan.
ajdå, det låter inte alls kul. Bra att den har varit ok i alla fall :) Jo, vi hade en lugn helg. Har ni några roliga planer för påsken?
Kramar