söndag 15 april 2012

partyparty*

igår mös vi med vår prinsessa på en promenix ute i de sköna vädret=)

och så hälsade vi på den där mamma/momon en sväng

och sen körde daniel brum till hennes farmor och jag fixade i ordning mig inför kvällen=)
vi skulle ju på party party hos Ysner&Marie

och trots min lååånga tid och piffa
kom vi en timme sent;(
alltså de e sjukt-det kvittar vad för sorts liv man lever och hur sällan man är ute för det är alltid samma problem i slutändan-
VAD ska jag ha på mig!?!

blev som vanligt den lilla svarta i slutet-som vanligt
jättetrevlig fest hos ysner och marie med käk och bål och grejer
sen vid 11 skulle de till karlskrona och svira
vi var inte så sugna men ändå inte sugna på och gå hem så vi och ett annat par hängde på nån Patrik hem och dansade och tjoade och tjimade och kastade pil och hade hur jäkla kul som helst fram tills 2 då vi tog en taxi hem

askassa mobilbilder men bättre än inget kanske;)

pilkastning


hahaha


tjohoo

och jag vet i f*n hur jag lyckades men kolla in reva på strumpbyxorna;)

toppenkväll med andra ord;)

Inga kommentarer: