tisdag 17 april 2012

skooor*

gomorr!!
trött som en gnu som vanligt när daniel jobbat natt
fattar inte varför jag inte sover då?!?
(ingen och tävla om vem som kommer i säng och somnar först kanske;) )
jag är ju inte rädd eller så längre som innan
dumt och tröttsamt!
men nu är han ledig lite i vart fall=)

idag måste jag in till Karlskrona och handla en sak-
synd bara att jag inte har nått company men jag klarar mig nog själv;)
lär ju gå fort om inte annat
det gör det ju inte när mitt company är den här lilla norpan
sist mutade jag henne med skoprovning
vad är det med tjejer och skor?!
redan i tidig ålder börjas det;)

på tal om det hade skopunkten inte vart helt fel..
fast jag skulle ju bojkotta dem ett tag..
hmmm..milla, har det gått ett tag nu???
;)


2 kommentarer:

Nina sa...

hahaha, ja det ska ju börjas i tid ;)

Elina sa...

Det är inbyggt i alla tjejer att skor och väskor är bra att ha ;-)