tisdag 8 maj 2012

allvarligt..
idag vill jag typ bara gräva ner mig lite eller sätta mig i fosterställning och vagga rytmiskt fram och tillbaka
jag känner mig så jäkla deppig;P
och egentligen vet jag inte ens varför
eller..jag behöver ett jobb-något som stimulerar mig
jag är så jäkla understimulerad just nu-får rita, måla, fota, redigera etc etc för att få utlopp och känna att jag skapar
jag mår inte bra när jag inte känner att jag gör nytta
samtidigt vill jag inte ta på mig nått jag inte klarar av-
jag vill känna mig trygg i det jag gör och trivas
det är svårt och få det när jag trivdes så fruktansvärt bra på mitt gamla jobb
när jag inte fick vara kvar längre försvann inte bara ett jobb
utan mina vänner, min trygghet och det enda jobb jag vet..
det är så svårt och förklara..man känner sig så sviken..
när man dessutom söker jobb på jobb på jobb men aldrig får det-ibland hör de inte ens av sig
då känner man sig så jäkla värdelös-osäker.. Jäkligt osäker!!
det är en ny känsla..jag brukar känna mig självsäker..

och den där jäkla utbildningen sen då
jag var så taggad ÄR så taggad
jag viiiiiill..så går det inte för att jag bor nedanför stockholm och inte i eller över..
jäkla skit rent ut sagt

sen är det det där andra som gnager
ni som känner mig väl vet- ni andra får helt enkelt gissa
jag blir arg, irriterad,orolig, nervös, STRESSAD, rastlös, som att allt står still, MAKTLÖS
varför går ingenting bara vägen..

och jag fryyyyyser!!

sen bli det ju knappast bättre av att jag sitter här och kränger chips till frukost och dricker cola direkt ur flaskan som jag dessutom spillde över datan lite nyss i min onepiece..
då bli jag ju fet ocså och då bli jag ju ännu deppigare..

behövde bara skriva av mig liite
imorgon bli det bra igen..det brukar det alltid bli

tack gode gud för brum&daniel <3


4 kommentarer:

milla sa...

men emma då...du vet att du ska ringa mig när du känner så här..finns ju till för dig!!
Blir liiiite orolig nu hjärtat!!

Du vet var jag finns..bara ett samtal bort..

Daniel poopuu sa...

Du är mänsklig! alla har vi såna perioder.. du är inte ensam iaf =)

Elina sa...

Usch, jag känner så igen din känsla och den är inte kul men allting brukar ju faktiskt lösa sig till slut. Det är jobbigt men ibland är det bra att ha lite is i magen. KRAM på dig!

Unknown sa...

Åhhh va söta ni är=D
thanks <3