tisdag 8 maj 2012

shoppa sig lycklig*

tack!!
 för att ni är såå fina och härliga och bryr er
men det är bättre nu

jag tog tag i situationen lite
för det är ju det enda rätta när man bli sån där;P
har ett möte om vik imorgon
dessvärre var det väldigt dåligt just nu och typ inget behov men ett möte betyder ju att det händer något och att jag gör något

och pluggplanerna ligger ju bara på is-
de är absolut inte nedlagt!

men nu till något roligare-
shopping!!
jag hade presentkort på H&M
så det blev lite neonfärgat
åhh vad jag älsar neonfärgat;)

coolaste tightsen ju!!
måste hitta lite överdelar som passar med ju

och dessa är riktogt neonoranga även om kameran inte kan fånga det
såå fiina och prisvärda=D

och så hämtade jag ut paket i söndags 
och dessa två också från H&M döljde sig däri till brum


och igår på Börjes fick brum sandaler
79 spänn!!
kalasbra=D

fasiken va bra jag är på och fynda!!
;)

Inga kommentarer: