måndag 14 maj 2012

funderingar*

jag är nog inne i en kass period helt enkelt
trött hela tiden och orkar inte skriva såå mycket om kvällarna-
orkar ibland inte göra nånting utan somnar bara..
och trots att brum är sjuk kan jag inte direkt skylla på henne för det märks knappt att hon är det bitvis, en alvedon så är hon som en duracellkanin;)
så kan jag fundera över om det är rätt att skriva allt om brum eller om jag borde tona ner 
hon börjar ju bli stor nu..
och hon kan ju inte säga vad hon vill..
samtidigt som jag inte kan tänka mig ett liv utan att skriva-det är det näst bästa jag vet
bloggen är ju min bebis även om brumis är min bebis mest haha;)

så kan jag känna att jag vill utvecklas
att jag vill göra nått mer
flytten till vimedbarn.se blev ju inte som jag ville och hade hoppats på
men jag kanske borde gett det en större chans..
inte vara så negativ..

det känns lite som jag står och stampar nu
kanske är därför jag har lite bloggtorka..


1 kommentar:

Erika - Mamma Till Tino sa...

Håller med dig på det där planet om vad man ska skriva nu för tiden..
Som du säger så börjar dom att bli stora. Men man skriver ju för sin egna skull. Ett minne att kunna gå tillbaka till. En dagbok ;)

Hoppas att hon kryar på sig! Och att du blir lite piggare ;)

Kramar