torsdag 24 maj 2012

mina 15 minuter eller helst 15 sekunder;) *


vråååålsminkad inför gårdagens bravader;P
har ju hört att maern inte bara lägger på kilon utan också tar bort smink;O
haha

ja de är lite lustigt de där;P
igår var vi nämligen typ statister i Kniven mot strupen
de var på Garlic House och pappis fick en inbjudan så vi blev ofrivilligt medbjudna haha

daniel som ha gnällt om hur pinsamt det är hela veckan blommade upp och var jätte spänd hahaha
jag höll på och dö av skratt när vi var på väg dit i bilen och en telefonförsäljare ringde och daniels ursäkt att han inte ville ha nått var att han skulle vara med i kniven mot strupen haha
-joo de e helt sant faktiskt jag e på väg nu så jag är inte intresserad!
faan va nytig han kan va haha;P

väl framme var han superbesviken att det inte stod fjortonåringar med banderoller och hoppade utanför
inte en endaste faktiskt och ingen som ville ha hans autograf hahaha
eller vänta jooo, det var en blond brud som ville ha hans namn på papper utanför!!
hon ville att vi skulle skriva på kontrakt;)

nu hoppas vi verkligen att vi slipper synas för mycket
vi var ju bara tio allt som allt och vi bestod ju av typ hälften av de så det är ju till och hoppas;P
vi blev bara intervjuade tre gånger....

annas kommentar om de dammiga persiennerna läär ju komma med haha
jag vet ingen annan som klagade på inredningen eller städningen haha;)

tack och lov var det en kvinna som hade massa problem med sin mat så hon lär nog synas mest!!
hoppas hoppas!!

jag satt innerst med ryggen mot-nä, jag ville inte synas i onödan;P

anna fick smygfota alex åt mig
i ren fjortisanda haha

ja ja, det händer väl bara en gång i livet det där;)
eller två kanske, med tanke på att vi ska dit igen senare i veckan och förhoppningsvis vara nöjdare;)

Inga kommentarer: